Ett tag sen!

Hej på er! Ja, dt var ett tag sen.. menmen nu är jag här! Har inte så mycket att säga förutom att jag går i skolan som vanligt och dt är jobbigt som vanligt. Idag efter skolan så har jag varit och tränat med AK, mycket skönt och trevligt! Nu sitter jag här och försöker skriva ett tal som vi har till imorogn, jag ska prata om varför kvinnor tjänar mindre. Inte de roligast direkt men jag har ingen fantasi och min lärare sa att jag skulle ta de så why not?! Dags att fortsätta så man kan träna in de i lilla huvet.

Bjuder även på en bild frå i helgen, tyvärr e inte elin med. Men ängnar en tankte åt henne ändå.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för tanken :)<3

2009-09-10 @ 19:55:23
URL: http://elin91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0