måndag!

som ni kanske såg så var min blogg lite konstig igår. "call me"-inlägget skulle ha publicerats i lördagskväll vilket jag trodde eftersom att de var några som ringde mig(inte för att det är ovanligt haha..). Men sen så publiceras det igår efter mitt tack inlägg. Så då ringde ni inte bara för att ni hade kollat min blogg. Aja skit sammma, nu ska jag inte prata om de fär ngt mer!

Idag har jag varit trött som vanligt, det är jätte jobbigt. För jag håller typ på att somna hela tiden i skolan, vilket jag gjorde 3 ggr förra veckan. Kanske måste börja ta några tabletter(vitaminer) för att orka mer. Nu har jag gjort klart min "läxa" så nu ska jag kolla på paradise hotel och playa del sol som jag missade igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0