tummen ner

Den här dagenf år en tumme ner, UschUschUsch! Ni vill inte ens veta vad jag har gjort idag, och det blev inget plugg idag. Det känns verkligen jätte dåligt eftersom att jag behövde de. Istället har man legat hemma och kräkts eller inte bara hemma utan jag gjorde de ute också. Men än såhär behöver jag inte säga, och det är inte för att det är dagen efter! Det är pågrund av mina tabletter eller att jag är magsjuk(vilket hanna var i veckan). Tur att vi är lediga i morgon, för jag kan inte vara hemma har varit borta rätt mycket redan nu.

Hoppas jag mår bättre i mogron.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig !

2009-05-17 @ 21:11:42
URL: http://undeerbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0