Lördag

Helluu alla snyggingar!

Det var jätte kul igår först var vi ju i kungsan, det var mest drag när EMD kom. Efter rix åkte vi till en "fest" i trollbäcken där blev det bubbelbad, bastu, dans och öl. Jag kom hem lite över 5 idag, så man kan ju säga att vi hade de kul. När vi skulle gå hem så såg vi massor av konstiga djur bland annat hästar, kameler och mini hästar haha så vi hoppade in i hagen men då blev hästarna lite rädda så vi gick ur den.

Efter jag har ätit min lunch som är en kexchoklad ska jag säda henriks rum och rulles bur. Ikväll ska jag på fest med lite brudar från klassen och de ska bli jätte kul.

Här kommer lite bilder från igår:









ak ramlade för att de var i på kanten









Mer bilder kanske kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0