it's a beautiful day!

Gud va fint väder de har varit hela dagen! Har legat ute och solat lite. Tänkte att jag skulle testa en sak som jag har hört man ska göra om man vill ha blondare hår. Så jag smetade i en hel citron på min utväxt men de funkade inte alls. Blir väl antagligen att gå och färga håret, men de blir min plånbok inte så glad av. Men måste man så måste man! Nu ska jag hjälpa mami med maten.. Puss</3
                                      
                                                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste typ åka utomlands för att det ska funka, haha. och så ska man dränka håret i det också .

2009-06-01 @ 19:18:44
URL: http://undeerbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0