gaaalet kul!

Idag har jag varit hemma från skolan det är trist eftersom attjag blir rastlös så lätt. Just nu sitter jag i min säng och kollar på tv. Jag håller även på att berättar lite planer för Emelie som vi ska göra på sportlovet nästa år. Det gäller att planera i tid hahah.. Vi ska åka upp till fjällen och hyra en stuga sen ska vi festa hela dagarna och nätterna, så jävla kul! Vi måste även hitta några andra brudar som är villiga att följa med(vem vill inte?). Det här var ngt jag började tänka på idag när jag gick hem från bussen. Jag fattar inte hur jag kunde börja tänka på det här nu, det var inte så jätte länge sen det var sportlov och nu ska det fan bli sommar. Knasknas!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag e på!! :D<3

2009-05-06 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0