Onsdag

Spinningen igår, väldigt jobbigt men jag överlevde. Säger bara tjejer! Åhh ibland blir man bara så himla trött. Nej men nu ska jag inte vara negativ. Idag har jag varit i skolan, sen hemma hos farmor och farfar där jag fikade innan jag skulle iväg till småttningarna och träna. Vid klockan 7 hämtade min pappa mig och jag övningskörde, han säger att jag börjar bli säkrare i trafiken nu och det känns väldigt bra. Alla borde inte ha körkort, för idag när jag körde var det en bil som skulle köra om mig där de bara finns en körfil och det är räcken i mitten. Bilen höll fan på att köra in i mig bakifån och även från sidan. Jag trodde ju att det var jag som gjorde fel me icke, pappa blev iaf väldigt sur!  och nu sitter jag här framför datan. Hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag gå upp och plugga lite. Puuuss


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha säger också TJEJER!

2009-03-05 @ 18:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0