Här kommer min vecka

Tisdag: Inte värd att nämna.. Sämsta dagen denna vecka!

Onsdag: Dagen var helt okej, inte den roligaste skoldagen så att säga. Tränade mina två grupper, efter de kom pappa och hämta mig då fick jag övningsköra. Sen åkte vi hem och åt, och efter maten tjatade jag till mig så att jag fick övningsköra en gång till.

Torsdag: Det mesta löste sig, allt blev bara bättre och bättre. Vi hade prov i Info layout, gick skit för jag hade inte fått papprena som alla andra i klassen hade fått. så IG på mig!!!!

Fredag: Idag löste sig allt. Hade företagsekonomi prov. Fick tillbaka spanska provet, och det blev ett stort IG. Efter skolan åkte jag till stan med Emelie. Köpte ett par jeans/tights och en svart tröja. finfint! Nu ska jag upp och äta och efter de kommer Linda.

Och imorogn(lördag) på kvällen ska jag hem till Cornelia med Elise och Emelie. Vi ska se på melodifestivalen och efter de ska vi till en fest. På dagen imorogn kanske jag ska träffa Becca men det är bara kanske. Men jag hoppas att hon kan:) 

Puss<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0