090309

Den har skoldagen har varit väldigt skön. Det började med lite trafik kunskap och där pratade vi om människan(syn mm). Efter de skulle vi ha bild men bildläraren kom aldrig så vi gick därifrån. Elise, jag, Emelie och Cornelia åkte då till centrum och käkade pizza. Sen var det bara att åka tillbaka till skolan för att ha företagsekonomi i två timmar, fast de gick ganska så snabbt.

Nu sitter jag här hemma och har precis läst igenom ett kapitel i företagsboken. Nu ska jag gå upp och göra en stor kopp te sen är det bara att läsa min engelska bok som ska vara utläst till på onsdag.




 En super snygg bild på oss som åt i centrum idag. Orkade inte elta efter en bättre


Kommentarer
Postat av: Emelutta

Haha den bliden var lite rolig :D

2009-03-09 @ 22:01:02
Postat av: Malin Andersson

Yees :D

2009-03-12 @ 20:47:31
URL: http://mallinandersson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0