Helg! :D

Yeees! Nu är de helg och jag känner mig helt jävla full. Inte för att jag har druckit eller så, men jag har inte sovit så himla mycket inatt. hehe. Men de är smällar man får tanär man har roligt! Snart ska jag till stan eller ngt centrum och handla present till en kompis som har fest på söndag. Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa men jaghittar nog något.

Beställde nyss ett par skor och två par örhängen från HM. Det var lite rea så de var najs! Det kommer i början av juli och jag hoppas verkligen att jag får skorna, har letat som en galning efter dom. Men nu ska jag käka en macka sen leta efter mitt bankomatkort så att de blir någon present. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0