För mycket för lite tid!

Sry, här har det varit dålig uppdatering.. Men jag har tyvärr inte hunnit. Hela helgen har jag iaf jobbat, men på kvällarna har jag varit med kompisar. Idag har jag varit på en ansiktbehandling sen träffat min kära vän Becca. Ni ska få läsa vad vi gjorde fast har kopierat de från hennes blogg, för hon samfattade allt så bra(fast jag har ändrat lite grejer så att de blir från mig och lagt till lite saker.
 
Dagen började med att jag & becca drog till stan. Käkade på tackobar & shoppade lite . Jag köpte två tröjor, men funderar på att lämna tillbaka ena eller byta den mot ngt annat.
Sen drog vi hem till mig & senare till becca, vi hämtade gymkläder & drog till sats. Tränade lite snabbt (typ en timme).. sen drog vi hem till becca igen. (ska inte säga vad vi gjorde på vägen hem till henna, haha).
Vi mötte lite folk, cycklade tandem, lämnade tillbaka cyckeln till Björn .
Nu på kvällen åkte vi till mc donalds, i hopp om att få träffa några(träffade några byggare men de garvade bara åt oss). Men det höll typ på att stänga, så vi fick kasta i oss maten & springa tillbaka till bussen, fast när vi satt vid busshållplatsen kom den aldrig så vi lyssnade på mussik och väntade på natt bussen. Nu har har jag typ precis kommit hem ska tvätta av mig sminket och sen sova. Ska nämligen upp till doktorn imorogn kl. halv tio...


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0