Everyone has their fight

Gårdagen blev ite direkt som man hade tänkt sig, becca och jag hade planerat att ta det lungt och kolla film eftersom att de varit mycket festande de senaste dagarna och sen så ska jag jobba dag. Kvällen började iaf som vi tänkt ossvi sitter skräckslagna bakom soffan för att vi är så jävla rädda innan vi ska sätta på skräckfilmen (the strangers). Men när de är ca: 10 minuter kvarav filmen kommer några hem och börjar banka på dörren och efter ett tag rullar de in 5 as fulla killar som skriker att de ska dra igång öl-spelet. Så jag kom i säng vid 7 och somna inte förren 08.30. Menmen de är kul de med! Om en halv timma måste jag gå till bussen och jag är inte så himla taggad på de, tur att de ä dåligt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0