Börjar bli sjuk nu igen!

Så himla typiskt så fort man börjar bli frisk så blir man sjuk igen. Förstår inte vad jag gör för fe. Nu har jag tagit två alvedoner och ska gå och lägga mig, ska nog kolla lite på scrubs också. Jag har precis kommit hem. Innan var jag med Emelie, Cornelia, Dan, Oskar, Anton, Albin och Micke. Vi kollade på Koops och dedn filmen är så jävla bra! Hahah man skrattar även fast det inte är roligt. Men jag åkte hem tidigt för jag ska vila upp mig och hade ingen större lust att åka till gullmars för att byta buss till trollbäcken.

Idag(lördag) ska jag till Sandra på födelsedagsmiddag :D Ska bli mycket mysigt! Hoppas bara att jag mår bättrre känns ju inte så jätte kul om jag är sjuk för då är jag så häning. Tror att alla märkte de idag..


love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0