Bambi på hal is

Asså klumpiga jag, jag har klarat den jobbigste biten. Så står jag vid busshållplatsen där verkligen mååånga står. Helt plötsligt ligger jag typ på magen på marken, fråga mig inte hur jag kom dit för de har jag inget bra svar på. Jag låg typ kvar där i två minter jag fattade inte vad som hade hänt. Men som sagt är man förvånad? Näe! Snacka om att jag skämdes, men that's life! Fick säkert några att skratta i alla fall, och ett gått skratt förlänger alltid livet, så den bjuder jag på!

Nu ska jag gå upp till mitt rum och sätta på Jönssonligan & Dynamit Harry!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du låg inte alls där i två minuter! Då hade du fasen missat bussen :D

2009-01-26 @ 22:41:22
Postat av: malin

Jag överdrev jöö lite!

2009-01-27 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0