Torsdag

Hej allihopa!

Det har varit lite dålig uppdatering den här veckan, det är pågrund av att vi har haft så mycket i skolan. Det här veckan har inte varit den bästa, har haft roliga stunder men dessvärre fler tråkiga. Orkar inte ta upp allt här.

Idag har jag och Cornelia varit i Sickla och köpt 10 meter typ och 20 st guldpapper. Och nu tänker ni "vad ska ni med allt tyg och göra?" Jo vi ska klä våran monter till uf-mässan som är nästa vecka. Kom dit vet jag, på torsdag mellan 17.00-20.00 och fredag 10.00-15.00(är inte hundra procent säker på tiderna men kan kolla upp det till nästa vecka) Plats: Älvsjömässan.

Nu ska jag gå upp och plugga försäljningteknink, har nämligen prov imorogn. Och jag är lite sent ute att börja plugga. Men jag ska banne mig ha VG på det! Efter jag har pluggat blir det lite O.C har kommit in i period att jag ska titta om alla boxar. Skulle inte tacka nej till en resa till Kalifornien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0