So what I'm still a Rockstar



Här är en av många bilder från Lördagen. Som sagt så var det jätte kul nästan lite för kul för mig. Det började med att jag och Cornelia hjälpte Emelie att fixa allt, men vi var inte klara när gästerna kom och det var lite dåligt av oss. Vi käkade iaf flexfilé super gott, och till efterrätt blev det hallon med glass(fast jag var super mätt så jag orjade inte). Av mig Elise och Cornelia fick hon ett armband från Snö, fast Cornelia och jag hade ju gett henne en present innan också. Fast de ska vi inte ta upp här vad de var. Efter nio-tio började det vara rulla in fler folk och alla blev ännu gladare, så kvällen var helt klart lyckad från min sida! Så det var lite kort om Lördagen!

Idag har jag varit super trött men ändå pigg en konstig blandning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0