Måndag

Ingen skola idag heller, men idag är det sista dagen jag tänker vara hemma iaf. Pappa sa till mig att jag borde gå och sola för då kanske min förkylning släpper. Det hade tydligen en doktor sagt till honom när han hade varit förkylld väldigt länge. Kanske beger mig till solakuten imrogon då. Idag ska jag bara plugga natur, kolla tv.

Och idag ska Cornelia operera bort sina halsmandlar, skönt för henne för hon har haft halsfluss typ 5 ggr på två månader, inte kul. Men det kommer inte bli roligt i skolan för hon kommer vara borta i typ 10 dagar. Jag kommer sakna henne mucho! Men jag och några polare får nog åka förbi henne någon dag och kolla hur hon mår :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0