...



bild från emelies 18 års fest förra helgen. Jag tyckte faktist bilden var söt på oss.

Imorogn ska vi försöka betala vår resa till Magaluf, jag kanske inte har sagt det men det är dit vi ska fara i sommar. Det blir jag Emelie, Cornelia och Elise. Becca skulle kanske med men hon har inte hört av sig så jag vet inte hur det blir nu. Men vi ska iaf inte betala hela resan imorogn utan bara flyg resan. Vi ska inte åka chater för det blir ca: 3000 kr billigare om vi bokar flyg och hotell för sig själva. Kanske lite läskigare men vi klarar det! Jag har hjort så förut med familjen så varför skulle vi inte klara det?! haha


Kommentarer
Postat av: albin

jag e sötast

2009-02-07 @ 17:07:01
Postat av: Malin Andersson

haha jaa verkligen :D

2009-02-08 @ 15:20:26
URL: http://mallinandersson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0