fyfan!

uuuuuusch! Idag har jag nästan bara pluggat matte, har ju omprov på onsdag så jag måste lära mig allt om algebra. Det är verkligen tråkigt. Det gick jätte bra när elin var här och hjälpte mig men nu när jag ska göra påexakt samma sätt så blir allt bara fel. Jag fattar inte de är ju likadana tal och så gör jag på samma sätt men ändå blir det fel. Men nu ska jag ta mig en paus och ta en dusch sen ska jag göra ett tk-test och sen blir de nog mer matte. Asså shit de är liksom en fredagkväll och jag måste plugga. Men jag kan ändå inte dra ut för jag ska upp och jobba tidigt imorgon. tråktråk, men ha en toppen kväll ni.
 



önskar att de skulle vara såhär min kväll såg ut att man är helt klar för att gå ut och festa hela jääkla natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0