GRATTIS MAMI

Idag är de mammis födelsedag, hann inte köpa ngm present så det får hon på fredag istället. Och igår var det min mormors födelsedag så grattis i efterskott:D Hon fick en buket med blommor den var as dyr 180 kr :O Idag har jag varit i skolan vi hade ingen matte så vi drog till centrum och käkade pizza. Sen skulle girlsen ha gratis glass från B&J såvi fick så i en kö i över i kvart med bara massor av 7-9 haha.. Efter skolan har jag gick jag och gymade med mitt ny inhandlade gym kort. Nu sitter jag i min säng och lyssnar på Love Story med Taylor Swift hon är bara 19 år och såhär bra :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du kunde köpt nytt kort där jag gymmar ;P

2009-04-22 @ 14:49:35
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0