090401

Idag är det den första april, är det någon som har blivit lurad idag? Det har inte jag blivit iaf. Men jag försökte lura min bror att han skulle åka iväg, för att ahns kompis hade ring och fått stopp på bilen. Men han gick verkligen inte på den, fattade inte riktigt varför. För det hade lika gärna kunnat vara sant.

Idag orkar jag inte plugga något, borde egntligen göra de, för i morogon har vi en debatt redovisning på svenkan. Jag har inget tränat. Så det får gå som det går.



En bild från förra veckan, då jag och tjejeorna hade lite kul på rasten. 
Vi fick även lite uppmärksamhet av några på andra sidan av fönstret,
tyvärr vet vi inte vilka det var.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0