snart kommer julstämningen fram

Idag ska mamma och jag städa nästan hela huset, sedan ska vi ta upp alla tomtar och ta in granen. Fast dens ska kläs imorogon. Sedan ska vi åka och handla de sista julklapparna och lite ingredienser till vårt julgodis. Juste i går köpte jag Henriks julklapp en t-shirt från U-turn för hela 699 kr. Igår när ajg skulle betala farmor och farfars present så hade alla mina pengar tagit slut så det kom upp på skärmen köp medjes ej  det var lite pinsamt faktiskt.


Men nu ska jag städa och höja ljudet på stereon några hack

Nedräkning till julafton: 2 dagar


Kommentarer
Postat av: linda

haha, hoppas han inte läser din blogg nu :P

2008-12-23 @ 17:05:09
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0