Hatar att köpa julklappar

Ibland kan det vara kul om man har en större budget(än jag) och om man vet vad man ska köpa. För det mesta när jag ger bort presenter får jag ångest att ingen ska gilla present. Det är jätte jobbigt, sen tror jag ofta att den som får presenten bara lossas en den var "jättefin" bara för att göra mig glad. Inte för att personen ser besviken ut eller något jag bara får den känslan bara. Nu är det så iaf att jag inte har börja köpa min julklappar än, vad ska jag köpa? usch det här är så svårt.. Det är inte alls många dagar kvar till julafton. Fast det brukar jag alltid vara så det är inte så ovanligt. Men på fredag ska jag åka till Nya Nackaforum med Linda och kolla kläder till Julafton och Nyår. Då kan jag kolla klappar också.

Idag ska jag och Anna ha avslutning för våra barn. Vi ska bjuda på lite fika typ peppakakor, saft och kanske lite skumtomtar(väldigt goda). Så om en timma ska jag börja göra min i ordning och gå till icasupermarket sen åker jag till min farmor och farfar.




Grattisgrattisgrattis! Världens bästa pappa fyller år i dag visste ni det? om ni inte gjorde de så påminner jag er! Grattis på 45 år dagen pappsen. Jag ääälskar dig! Du är bäst : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0