blogg paus till 4 januari




Imorogon är det dags för mig att åka uppåt i landet ska ju nämligen åka till vemdalen. Jag har nästan packat klart har bara mitt handbagage kvar.
Ikväll kommer linda som ska sova här för vi ska ju åka jätte tidigt imorogon måste gå upp ca: 06.00. Och hur ska det gå med min fula ovana nu förtiden, jag kan inte somna innan tre. Jag förstår inte jag kan bara inte somna även fast jag är jätte trött. Igår somnade jag inte före 04.30,  jag satt och kolla på tre filmer i rad. Fast det var ju kul speciellt Ett päron till farsa. 

Igår var jag hos Emelie vi körde lite GH, jag har aldrig kört de innan. Det var ganska kul fast jag inte var så bra. hahah...

Ni får ha det bra så hörs vi när jag kommer hem igen!

GOTT NYTT ÅR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0