1 dag kvar till vinterlov :D

Det blev ingen skola för mig idag. Men imorogn ska jag gå för då är det ju avslutning wooohoo.. Fast man kan ju säga att jag fick lov en vecka innan alla andra eftfersom att jag inte varit i skolan. Jag blir aldrig frisk vet inte vad jag ska göra, det är ju inte så kul att sitta hemma hela lovet. Någon som har ngt bra tips? Snart ska jag åka till centrum och hämta ut mina pengar för mina små barn hoppas på mycket. Fast dem här pengarna får jag inte röra, eftersom att jag ska åka utomlands i sommar måste jag redan börja spara. För jag har ju inget annat  jobb.

Kommentarer
Postat av: linda

time to bli frisk snart malin! :)

2008-12-18 @ 16:25:34
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0